I make shitty funny posts in MS Paint about stuff.
Art Skills: 3/10
Comedy Skills: 11/10

about me
what do I look like?
Really cool people
iolanthe's page that she blackmailed me to get


Ask me anything
Submit
Welcome

Following:

Dean Winchester's Precious Little Life
Official member of the Kenny Defense Squad
BIPPITY BOPPITY GIVE ME THE ZOPPITY
Flap Flaps 4 life
DISGUSTENG
NSFW Comix
Ruined Childhood
The grumpiest Gamer (maybe)
you're doing a fine job
EdmundM.com
Welcome to the Queen's Blog
Out of Context D&D Quotes
I'm Uncomfortable
Dorkly Staff Blog
bubbles
The Last Of Us Fans
blergh
Andrew Hussie Question Archive
RUBBERNINJA ANIMATIONS
where
Let's play gifs
Stuff On My Rabbit
Ramble on
The Official Grumpy Cat™ Tumblr
Col. Chris Hadfield
justleaguethings.
danger zone.
OMG HOW DO I TUMBLE??
Things Fitting Perfectly Into Other Things
Shit Rough Drafts
Fuck you anime character

So Geek Chic
Life Hackeble
The Onion
Arrested Westeros
Terrible real estate agent photographs
Hotdiggedydemon
Beautiful Death
Horse of Thrones
Anscheißen is' ja noch kein Fremdgehen
Zombies, Run!
Pornhub Comments On Stock Photos
My Brother is Insane
afterimages of ghostfire
HOMERSTUCK
Infinite Bears
Ruined Childhood
Justin Timberlake Does Things
The Summoner's Code
Winter Is Coming...In 30 Minutes Or Less

:33 < *ac p33rs ofurr her box*
Aziz is Bored
Ask Abrasive Tali
Crappy drawings
Ugly Renaissance Babies
tomb raider;
everyteenager
somewhat relevant
en ess eff dubya
fanfictionimg
Out of Context Animation
Homestuck FaceSwap
Yes i eat ass
we will answer
Badly Recreated Animated Film Frames
a song of worms and worms
On This Date In Homestuck
Igor Confessions
Fuck Yeah MSPA Gifs
Angry Biology
My Own Private Westeros
dumb deviantart comments
amazing homestuck cosplay!
game of banana phones
NUDESTUCK
GameGrumpinspirations
vdpdpdddfffffft
All Igor, All The Time!!
igorable
Homestuck Jokes and Joke Logs
:o
Nice Guys of Westeros
hassle & pap
HighStuck
things hussie does
Things Ryan North Bought With My Credit Card
Bearstuck
ASK THE GETH CONSENSUS
GIFstuck!
Things Andrew Hussie Bought With My Credit Card